24 Ekim 2011 Pazartesi

MAYONEZLİ KIRMIZI LAHANA SALATASI -MOR LAHANA SALATASI




Herkese merhaba ,mutlu haftalar...


Haftaya üzücü haberlerle başladık maalesef önce şehitlerin acısı bu hafta da depremin acısı içimizi yaktı.Allah depremi yaşayan herkese yardım etsin ,bir daha yaşatmasın.Şehitlerimize de allahtan rahmet ,ailelerine de sabır diliyorum.Gazetede felaket haberleri okuyorum sabahtan beri içim şişti ara verip bir salata tarifi yayınlıyayım dedim.Bu aralar koşturmalar gezmeler derken mutfakta fazla bişey yapamadım ,bu salata geçen hafta yapıldı şimdilik bununla idare edin diyorum tarife geçiyorum.




MALZEMELER:




1 adet kırmızı lahana


4 diş sarımsak


3 yemek kaşığı mayonez


4-5 yemek kaşığı süzme yoğurt


tuz




YAPILIŞI:




Kırmızı lahanayı yıkayıp ince ince kıyın.Bir kasede yoğurt ve mayonezi kaşıkla çırpın birbirine kaynaşsın.Yoğurt ve mayonezi damak zevkinize göre de ayarlayabilirsiniz.İçine sarımsak doğrayın tuz ekleyin.Bu karışımı kırmızı lahana ile karıştırıp servis tabaklarına koyun.İşte bu kadarcık:)))


Afiyetolsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder