27 Şubat 2008 Çarşamba

SUFLE


Kurumuş yufkaları değerlendirme programında son kalan iki yufkamlada tuzlu sufle yaptım.(öncekiyle baklava yapmıştım)Eskiden beri çok sevdiğim bir börek çeşididir.Hem kolay hem lezzetlidir.

MALZEMELER:

2 adet yufka
2.5 su bardağı süt
2 yumurta
1 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı kırmızıpulbiber
2 kibrit kutusu büyüklüğünde kaşar rendesi

YAPILIŞI:

Yufkaları elinizle rastgele bölüp derin bir kaseye koyun.İki yumurtayı ayrı bir kasede sütle karıştırıp yufkalara dökün , baharatları ,tuzu katıp hepsini kaşıkla karıştırıp yağlanmış kare borcama dökün.İsterseniz biraz ufalanmış beyaz peynirde katabilirsiniz ben koymayı unuttum.
Kaşıkla bir güzel borcama yayın kaşar rendesi serpin ve önceden ısıtılmış 200 derece fırında kızarana kadar pişirin.Sufleyi fırından çıkarıp on dakika dinlendirip servis yapın.Ben soğukken bile yemeyi seviyorum.Afiyetolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder