5 Şubat 2008 Salı

ACILI EZME VE SOBE


MALZEMELER:

6 adet domates
1 soğan
1/2 demet maydanoz
1 tatlı kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı karabiber
1 tatlı kaşığı kırmızı pulbiber
nar ekşisi
4 kaşık zeytinyağı
biraz sumak
bir tatlı kaşığı salça

YAPILIŞI:

Domatesleri soyup rondoya koyun,soğanları da koyun ,diğer tüm malzemeleri katıp rondo dan çekin.Rengi açık olursa bir tatlı kaşığı salçayı az sulandırıp ilave edin.Acısını ekşisini tadına bakıp zevkinize göre ayarlayabilirsiniz.Karışımı bir kaç saat süzgeçte bekletin yoksa servise çıkarken sulanır.İşte bukadarcık.Afiyetolsun.

Sevgili arkadaşım lale beni sobelemiş, seve seve sorularına cevap veriyorum canımcım.

1-Acaba kaç tanesi gerçekleşecek bilmiyorum ama

Dünya turuna çıkmak istiyorum

Pasta yapımında kendimi geliştirmek istiyorum, çeşit çeşit pastalar yapmak istiyorum(vakit bulursam tabii)

Bende lale gibi emekli olmak istiyorum

Bahçeli bir evim olsun herkese orada pasta ikram etmek istiyorum

2-Hemen yapacağım halde yapmayı niye ertelediklerimi bilmediklerim

Spor yapmak (hep isterim ama olmaz birtürlü.) Kilo problemim yok ama sağlık için şart biliyorum yapmıyorum.

Şeker hamurlu tarifler denemek .Gözümde büyüyor ama bir gün yapacağım kesin.

3-Birdaha dünyaya gelsem ve seçme şansım olsa

Üşümeyen ve uyumayı seven bir insan olmak isterdim.

Bende sobelemek istediğim çok arkadaşım var ama liste uzar gider diye şimdilik sevgili betül ve zeynep'i sobeliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder