19 Şubat 2008 Salı

BİSKÜVİLİ PASTA


Bu pasta aslında hepimizin bildiği bir pasta her zaman bir kat bisküvü bir kat puding sıralamasıyla yapardım bu sefer dar uzun dikdörtgen kek kalıbında yaptım.Bisküvileri dik dik dizdim verev kestim görüntü böyle oldu.Bu tarifimle sevgili gül ablamın ev sahipliğini yaptığı PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 15 'e katılıyorum gül ablama kolaylıklar diliyorum.
MALZEMELER:
1 paket kakaolu puding
3.5 su bardağı süt
1 paket kare bisküvü(petibör)
üzeri için renkli şekerler
YAPILIŞI:
Pudingi tarifine göre pişirdim.Bisküvileri çay maşası yardımıyla pudinge batırıp çıkardım zira puding sıcak elle yapması zor oluyor.Kakaoya batan bisküvileri dikdörtgen kek kalıbına dik dik dizdim.Kalan pudingi üzerine sıvadım.Gerçi biraz yattı benim bisküviler ama,dolapta bir gece beklettim.Servis ederken verev verev kesip renkli şekerlerle süsledim.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder