22 Nisan 2006 Cumartesi

Merhaba Sevgili YemekveBiz Dostlari

Merhabalar, artik bu guzel bayragin altindayiz ailecek.
Evet kesin donus yaptik vatanimiza. Uzerimdeki manevi rahatligi
sizlere kelimeler ile ifade edemiyorum su an.
Sizlerle bu sevincimi daha once paylasmak istedim ama hesapta
olmayan saglik sorunlari yasadigim icin ancak bugun firsat bulup sizlerle
paylasabiliyorum. Uzun bir sureden sonra tekrar Turkiye'mizde olmak
oyle guzel bir mutluluk ki... Bundan sonra Turkiye'den sizlerle paylasimlara
devam edecegim. Bu guzel al bayragin altinda yasamak, burasi benim
vatanim diyebilmek oyle guzel bir duyguki benim icin, havalimanina
indigimde neler hissedebilecegimi dusunemiyordum, ama simdi cok mutluyum,
sevdiklerimle, kendi ulkemde olabilmek inanilmaz keyifli benim icin.
Sizlerle olmayi cok ozledim, uzak kaldigim gunlerde 1. yasimizi da geride biraktik,
ne mutlu bana ve Figen'e sizlerle birlikteyiz 1 yildir. Nice senelere diliyorum.

Ayrica 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Cocuk Bayramimizi da kutluyorum,
Zipzip bayrama gidecek, neler yasayacak orada merak ediyorum bende.
Ulkesine geldi ve ilk cocuk bayramini kutlama sansina sahip oldu.

Hepinize tekrar merhaba diyorum ve sevgilerimi yolluyorum.

Zeynep Tore
Eskisehir - TURKIYE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder