5 Temmuz 2006 Çarşamba

depo' dan:) Kırmızı Biber, Börülce , Kabak Salatası

Bunlar tam depo luk:)

Gecen sene Ağustos ayında resimlemişim ve öylece bırakmısım.
E sonra Deniz Börülcesinin mevsimi geçince bırakmıştım.
Kabak Salatasını ise
Kıymalı Kabak Dolması yaptığımda yapmıştım. O günden beri bekliyor.

Yeni tarifi yarın yazacagım inşallah, "Lorlu Salatalık Ezme" ...
Resimlerin tariflerini madde madde yazmadım zira hepsini biliyorsunuz zaten, gecen sene yazsaydım eh olur du ama şimdi biraz gerek kalmadı:))


Cok sevdiğim Deniz Börülce si efendim...Sade hali ile mis gibi zeytinyağı+sarımsak+limon ile hımmmm......
Üstüne tarator damı yapsaydık !...



Offff Közlenmiş Kırmızı Biber ! Bayılıyorum, tek kelime süper... Zeytinyağı+limon+sirke+sarımsak sosu ile .....Renkler ne kadar canlı değil mi, seviyorum yurdumun sebzelerini....



Kabak Salatası, Dolma yaparken çıkan içleri değerlendirmek için yaptıgım salata/meze...
İsterseniz içleri azıcık yagda soteleyin, isterseniz benim gibi direk rondodan gecirip süzüp sarımsaklı yoğurt ve mayonez+dereotu ile tatlandırın..



Eh en azından 1 senedir bekleyen tarifler/resimler:) yayınlandı, darısı diger bekleyen tariflerin / yada bunlar gib resimlerin basına:))

Hepinize saglıklı, lezzetli gunler arkadaslar...
Yarın yeni tarifte görüşmek üzere:)

Sevgilerimle,
Figen -İzmir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder