18 Mayıs 2005 Çarşamba

Tortilla Pasta


Tortilla Pasta
Bu aksam yemekten sonra tatli ne yapabilirim diye dusunurken, uzun zamandir yapmayi dusundugum tortilladan pasta yapma fikrim yeniden gundeme geldi. Ev halkindan da tam not aldim, dilerim sizler de deneyince begenirsiniz.

Malzemeler

1 paket tortilla (12 adet )
1 cup tereyagi
3,5 cup pudra sekeri
1/2 cup nisasta
5-6 kasik sut Posted by Hello
5 kasik koyu kakao

Nasil mi yaptim ?

Once sevgili Dilek Kocaayak'in krema tarifine gore kremami hazirladim, bizim evde vanilyali ya da sade tatlilar ragbet gormedigi icin kakao ilave ettim.
Servis tabagina bir tortilla aldim, krema surdum, diger tortillayi koydum, yine krema surdum, oniki tanesine de ayni islemi uyguladim, yapilan islem bu kadar kolay, lezzeti cok guzel oldu,
uzerini suslememe bile vakit kalmadan tukendi hemen :)
Afiyet Olsun
Zeynep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder