30 Temmuz 2012 Pazartesi

NİŞASTALI PATATES KÖFTESİ


NİŞASTALI PATATES KÖFTESİ
Uzuun zamandır patates köftesi yapmadım,hayli özlemişiz,bu şekilde yani nişasta ile ilk kez yaptım daha az yağ çektiğini duydum,daha önceleri un ile hazırlıyordum,nişastayı sevmeyenler köftelerini un ile hazırlıyabilirler
ben 5 adet patates haşladım,sıcakken kabuklarını soyup rendenin ince tarafı ile rendeledim,içine 1 adet yumurta,tuz,karabiber,pul biber,2 yemek kaşığı tepeleme buğday nişastası koyup özleşene kadar yoğurdum,biraz buzdolabında beklettim ele yapışmasın daha kolay şekil verilsin diye,
kaşıkla aldığım harcı parmaklarımı nişastaya bulayarak elde köfte şekli verdim,içine çok az nişasta serptiğim tepsiye sıraladım,az sıvıyağında arkalı önlü kızarttım,domates sos ile servis yaptım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder