27 Temmuz 2010 Salı

TAHİNLİ KURABİYE

TAHİNLİ KURABİYE
VE İBRAHİM SARAÇOĞLU
Selamlar arkadaşlar ,bu gün İbrahim saraçoğlunun sitesinden sipariş verdiğim kitaplarım geldi.Pek bir heyecanlandım,o kadar güzel bilgiler varki Allahın izniyle deneyip kullandıklarımı sizinle paylaşacağım.Burada yazdığım gibi alternatif tıpta kullandıklarımdan fayda gördükçe ilgim dahada arttı.
Birde paylaşmak istediğim kurabiye tarifim var ,tahin tadını seviyorsanız ve yumuşak kurabiye tarifi arıyorsanız deneyin derim.Tarifi blogcu arkadaşlarımdan birinden almıştım ama ismini yazmamışım ,kendisi tarifi okurda ismini yazarsa paylaşırım .Şimdi sıra tarifte..
1 su bardağı şeker
1 su bardağı tahin
200 gr margarin
1 yumurta
vanilin
bir çimdik kabartma tozu tarifte yoktu ben ekledim.
un
Yumurta akı hariç malzemelerle kulak memesinde hamur yaptım.Küçük parçalar koparıp önce yumurta akına daha sonra dövülmüş cevize ve toz şekere batırdım.Tepsiye dizip ısıtılmış fırında pişirdim.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder