14 Temmuz 2010 Çarşamba

HAFTASONU BEŞ ÇAYI MASASI


Herkese merhaba
Tatil yazımı eklerken haftasonu arkadaşlarım gelecek hazırlık yapacağım demiştim ,cumartesi günü geldiler yedik içtik sohbet ettik güzel bir gün geçirdik.Arkadaşlarıma yaklaşık bir ay önce sevgili özlemde yediğim etimekli patlıcan salatası yaptım.Menümdeki diğer yemeklerin tarifleri sitemde zaten mevcut.Aslında patlıcan salatasınında tarifi vardı tarife buradan ulaşabilirsiniz,bu sefer altına etimek içine mısır eklemiş oldum.Etimekleri 2cm.e 2cm kırıp borcama döşedim üstüne salatayı döktüm tarif işte bu kadarcık.Resimlere tıklayarak büyütebilirsiniz.Menümüzdeki mamalar ise şöyleydi:
etimekli patlıcan salatası
arkadaşlardan birinin getirdiği uğurböceği pasta
Güzel bir günü de böylece bitirmiş olduk.
kendinize iyi bakın diyorum ve işlerime dönüyorum:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder