11 Temmuz 2010 Pazar

BEN GELDİM


BEN GELDİM
Selamlar sevgiler arkadaşlar ,nasılsınız günleriniz nasıl geçiyor.Benim günlerim bu günlerde yatarak geçiyor,pazartesi günü ameliyat oldum.Rabbime binlerce şükür olsun ameliyatım iyi geçti şimdi nekahat dönemindeyim.
Sayfamı ziyaret edip dua eden beni yalnız bırakmayan arkadaşlarım Allah hepinizden razı olsun.
Üzülerek öğrendimki çok sevdiğim blogcu dostlarımdan susamçörekotu ablacım ameliyat olucakmış ,hepimiz dua edelim hayırlısıyla tez vakitte atlatır sağlığına kavuşur İnşaAllah.
Canlarım ben ameliyatımı Karataş hastanesinde oldum ,başta doktorum Dilaver beye ,ameliyat ekibine,tüm persoline yürekten teşekkür ederim.
Doktorumun ameliyat öncesi ve sonrası detaylı bilgi vermesi ,ameliyat ekibinin ameliyata başlama öncesinde neler yaptığını anlaşılabilir bir şekilde anlatması çok güzel,bunuda özellikle yazmak istedim hemşirelerin sıcakkanlılığına ve güleryüzlerine hayran kaldım,işlerini severek hakkıyla yapıyorlar.
Kısacası arkadaşlar ,hastanenin diğer branşları konusunda fikrim yok ama,ben tedavi gördüğüm bölümden memnun kaldım.
Şimdilik benden bu kadar arkadaşlar hepiniz Allaha emanet olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder