9 Temmuz 2010 Cuma

Herkese merhaba...
Tatil bitti ve döndüm.Bu yaz tatilimi marmaris içmeler koyunda geçirdim buraya dört sene evvel gitmiştim çok sevdiğim için bu sene yine burayı tercih ettim.Burası yemyeşil yeşille mavinin buluştuğu tertemiz bir koy.Denizi ve kumu da harika.Tertemiz sokaklarında gezdim, yürüyüşler yaptım ,alışveriş yaptım, tabii marmarise kadar gidipte bal almadan dönmek olmazdı bende balımı aldım bol bol yüzdüm ,gezdim, yedim içtim döndüm :)))) Üstteki fotoğrafı akşam üzeri çektim içmeler koyundan bir görünüm.Altta da koyun ortasından akan tertemiz tatlıazmak çayı

Oralara kadar gidince tekne turuna da çıktım.İlk olarak akyakaya gittim yeşillikler içinde mavi bayraklı plajıyla taş evleriyle burası da çok güzel bir koydu.

Daha sonda tavşan adasına ve ordanda sedir adasına geçtim klopatra koyunda yüzdüm.Burasının kumu çok özel boncuk gibi insan basınca bileğine kadar gömülüyor(alttaki resim)Şu an burası koruma altında kuma giriş yok fakat denizinde yüzülebiliniyor.



Daha sonra da küçük teknelere geçip azmak çayında gezinti yaptım kuğulara ekmek attım:)))) burasıda dibi pırıl pırıl görünen çeşitli balıkların yaşadığı bir çay



Sizlerle tatil resimlerimi paylaştım harika bir tatili böyle bitirdim şimdi mutfağa kaçıyorum çünki yarın arkadaşlarım gelecek hazırlık yapmam lazım
Hepinizi öpüyorum....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder