29 Mart 2006 Çarşamba

Tavuklu Tas Kebap



Bekleyen tariflerimden, şu sıralar bekleyenleri verecegim biliyorsunuz:)

Tarifi geçen sene Ağustos ayında yapmıştım , bir süre tarif bekledi, derken kuş gribi girince epeyce bekledi:) Ama ben marka tavuk almaya devam ediyorum , kriz gunlerinde ara vermiştim 15 gün..
Bizim gibi tavuk yemeye devam edenlere secenek olur diye düşünüyorum...

******************************
Yine pratik yemeklerden biri .
Ayrıca tavuk yemeklerine alternatif bir seçenek.
Biz tavuğu bolca farklı şekillerde tüketiyoruz.
Kendimce yaptığım bir yemek. Çok lezzetli ve hafif.

Size de seçenek olsun haftalık yemek mönünüzde...


Tavuklu Tas Kebap

Malzemeler
Yarım kg. kuşbaşı tavuk
2 adet patates
2 adet havuç
Yarım su bardağı bezelye
3-4 adet domates
Tuz, karabiber

Yapılışı
Tavukları sıvı yağda soteleyin, diğer tüm malzemeleri küp kesin ve tavuklara ilave edin. Sıcak su ekleyin , tuzunu karabiberini koyup kısık ateşte pişirin..

Suyu az gelirse sorun yok, yine kaynar su ilave edin...

Afiyet olsun,
Figen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder