20 Mart 2006 Pazartesi

Citir Tavuk

Merhaba
Sanirim Turkiye'de artik tavuk tuketimi yeniden duzene girdi.
Bizim evimizde bu sekilde tavuk cok sevilerek tukeniyor.
Kemiksiz ve derisiz tavuk gogus etinden yapiyorum.
Kimseden itiraz gelmedigi icin, benimde kolayima
giden bir tarif.

Malzemeler

2 adet tavuk gogus
Galeta unu ( ekmek kirintisi)
3-4 kasik zeytinyag
Tuz ve Karabiber

Nasil mi Yaptim?

Isten eve gelince hemen hazirlanan bir cesit. Tavuk etlerini
kucuk kupler halinde dogruyorum, yikiyorum, suzuyorum.
Sonra galeta ununa tuz ve karabiber ilave edip, tavuk etlerini
bu karisima buluyorum sonra silkeliyorum, fazla kalin bir
tabaka olmasin uzerinde. Tavama zeytinyagimi koyuyorum,
kisik ateste isininca tavuk etlerimide ilave edip, arada silkeleyerek
pisiriyorum, uzerleri kizarana dek. Yaninda dilediginiz
bir sebze ile servis yapabilirsiniz. Ben taze fasulyeleri az
haslayip biraz z.yagda cevirip beraber servis yapmayi seviyorum.
Afiyet Olsun.

Zeynep T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder