29 Ağustos 2010 Pazar

SİNBO DÜDÜKLÜ TENCEREDE NOHUT VE PİLAV


SİNBO DÜDÜKLÜ TENCEREDE NOHUT VE PİLAV
Selamlar arkadaşlar ,Sinbo düdüklü tenceremi yeni aldım harika bir icat eğer düdüklü tencere almayı düşünürseniz kesinlikle sinbonun elektrikli düdüklü tenceresini alın derim.
Bugün iftara nohut ve pilav yapmaya niyetlendim,önce nohutu klasik şekilde sinboda pişirdim.Alış verişede gitmem gerekiyordu eve gelmem iftara yakın olucak işte bu anda sinbo tencere çok işime yarıyor.Tencerenin ayrıca zaman ayarı ve sıcak tutma özelliği var .

Saat 6 gibi pilav malzemelerini tencereye koydum alışverişe gittim 7,30da eve döndüm pilav pişmiş yemek saatine kadar sıcak bir şekilde beni bekliyordu ,kısacası ben sinbodan çok memnunum bu kadar övdüm firmadan yüzde falan almıyorum hep diyorum bir şey öğrendiğim zaman paylaşmayı çok seviyorum.

Benden şimdilik bu kadar sevgiler...

1 yorum:

  1. Buypasa.com yakında açılıyor. Sinbo ürünleri en uygun fiyat garantisi ile sizi bekliyor. Detaylı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil