11 Kasım 2007 Pazar

ELMALI ÇİKOTOPLAR

Yıllar önce kakolu pudıng paketinin arkasında okuyup yapmıştım bu tarifi.Ogün bugündür yaparım.Herkesin çok sevdiği bir tarif oldu.Geçenlerde defterlerimi karıştırırken gördüm ve uzun zamandır yapmadığımı farkkettim.Tekrar yaptım yine yemek için soğumasını zor bekledik.Tavsiye ederim sizde deneyin.Çok pratik ve çok lezzetlidir.

MALZEMELER:

2 paket bebe bisküvisi
1 paket kakaolu puding
4 adet elma
2 yemek kaşığı kadar ceviz içi
3.5 su bardağı süt
üzeri için hindistan cevizi

YAPILIŞI:

Bebe bisküvilerini rondoda çekip toz haline getirin.Elmalarıda soyup rendeleyin.Ceviz içinide iri kalacak şekilde rondo da çekin.Ceviz çok ince çekilmesin.Önce elma rendelerine ceviz içi koyup bebe bisküvilerini azar azar katarak elinizle yoğurun.Elinize yapışmayacak kıvama gelince top top yapıp borcama aralıklı olarak dizin.Bir tencerede kakaolu pudingi süt ekleyerek pişirin.Sıcak sıcak topların üstüne dökün.Hindistancevizi ile süsleyin.Ben bazen bu topları yapıp üzerine vanilyalı puding döküp kakao ile süslüyorum.Oda değişik oluyor.Afiyetolsun .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder