24 Ağustos 2007 Cuma

Kemalpaşa Tatlısı


Merhaba,
Blog daki sessizliğimiz devam ediyor ne yazık ki...
Zeynep hala İstanbul'da, bense işlerimin sorunlarıyla ve sağlık sorunlarıyla boğuşmaya devam ediyorum.

Bu hafta sürekli bloga yeni bir şeyler ekliyeyim diye düşündüm, ancak karar veremedim.
Yine bir ana yemek, ya da etli bir yemek tarifi olmasın dedim, zira son dönemlerde yeni bir tatlı, pasta denemeleri yapamıyorum.

Fakat cok severek yediğim Tahinli Kemalpaşa Tatlısının fotoğrafını paylaşayım istedim.

Sizlerde arzu ederseniz haftasonu olmasını fırsat bilip, marketten bir paket Kemalpaşa Tatlısı alıp ailenize veya kendinize bir tatlı hazırlayabilirsiniz, üstelik 15 dk. da.
Üzerine tahin ve ceviz çok yakışıyor. Ben iyi bir Edirne Ciğercisinde ciğer üzerine bu tatlıyı çok seviyorum.

Ama seneler evvel eski çalıştığım firmalardan birinde bu tatlıyı ablamıza yaptırırdık ve üstüne bildiğimiz sıvı krem şantiyi döker mis gibi yerdik, oda inanılmaz güzel olurdu.

Evet kalori var ama hani belki arada yenilebilir , değil mi?:)

Ben bu hafta diyete başladım, ve sonunda bir diyetisyenle görüşüp diyetime başladım
Şimdilik her şey yolunda görünüyor ve umarım cafe açılalı beri aldığım 8 kilo ! yu vereceğim:)

Hepinize tatlı tadında bir haftasonu diliyorum ve sağlıkla elbette...

Sevgiler,

Figen Karavaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder