21 Kasım 2011 Pazartesi

KONVEKSİYON FIRINIM VE FIRINDA YAPTIKLARIM


Selamlar arkadaşlar soğuk bir kış gününden merhabalar,soğuk diyorum ama benim için hiç mahzuru yok kış mevsimini çok seviyorum genelde arkadaşlarım ilkbahar gelince sevinir bende sonbahar gelince kışın habercisi olduğu için pek mutlu olurum...
Sevgili Yeşimde gördüğüm konveksiyon fırından aldım hepsi buradadan sinbonun 1300 walt olanından, fırınım geldiğinde çarçabuk denemelere başladım önce soslu tavuk yaptım çok şaşırtıcıki ne duman nede buhar ben daha önce tavuk ızgarayı elektrikli ızgarada yapardım ama sonrasında yaptığım temizlik beni çok yorardı....
Dünde fırınımda kek yaptım önceden fırını ısıtmak yok 12-15 dkda kek pişti geniş kalıbta yapıldığı zaman içinin pişmeyeceğini duymuştum bende minik kağıt kalıblarda brovni tarifimle yaptım.
Lafın kısası arkadaşlar şimdiye kadar yaptığım tariflerle (patates kızartması hariç)çok memnunum.Yanlış bilgilendirmeyim patatesleri güzel kızarttı ama benim damak tadım yağda kızartmaya alışık olduğu için biraz yadırgadım,birde Yeşimin tarifiyle deneyeceğim.
Denemelere Allahın izniyle devam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder