5 Aralık 2007 Çarşamba

ANTEP SALATASI



Bu salatayı Burak Yılmazdan öğrendim sonrasında iki kez evde yaptım.Çok lezzetli bir salata oldu.Salatalara nane hiç koymazdım bu sayede nanenin çok yakıştığını farkettim ve koymaya başladım.Aslında evlerimizde yaptığımız çoban salataya benziyor birkaç malzeme ekleyerek yapıyoruz.Ben narekşisi koyunca ayrıca limon suyu koymadım.Siz malzemeleri kendi isteğinize göre katabilirsiniz.

4 kişilik

MALZEMELER:

4adet domates
2 adet kurusoğan
3 -4 diş sarımsak
3 adet yeşilbiber
bol maydanoz
1 limonsuyu
4-5 tane salatalık turşusu
2 tatlıkaşığı kuru nane
sumak ekşisi
nar pekmezi
1 tatlı kaşığı kırmızı pulbiber
tuz
zeytinyağ

YAPILIŞI:

Domates,yeşil biber,kurusoğanu tavla zarı büyüklüğünde küp küp doğrayın.İçine kıyılmış maydanoz,doğranmış sarımsak,doğranmış turşu koyup diğer malzemeleri ekleyip karıştırın.Tuz,sumak ekşisi,nar pekmezi ,kırmızı pulbiberi ,zeytinyağ ve limon suyunu isteğinize göre ayarlayabilirsiniz yada koymayabilirsiniz.Afiyetolsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder