22 Kasım 2006 Çarşamba

Turşu Salatası































Kasım ayını neredeyse geride bırakacağız. Ama İzmir de havalar hala bahar havası gibi?
Ne olacak bu mevsimler böyle bilemiyorum. Sabah haberlerde 2030 yılında Türkiye’nin Küresel ısınmadan dolayı yasayacaklarını duyduğumda, oğlusum aklıma geldi, neler yasayacaklar kim bilir diye üzülüyorum…
****


Kış gelince ben turşuyu daha fazla tüketiyorum nedendir bilemem?
Bu sebeple hani henüz İzmir e kış gelmemiş olsa da, ben turşularıma başladım bile.
Turşu salatasını çok seviyoruz ailecek. Turşu yemenin farklı versiyonu aslında, içine istediğiniz malzemeleri katarak harmanlayabilirsiniz.

Ben resimde yaptığım şekli yazayım size,

1 kg. karışık turşuyu küçük küçük kesin.
İçine 2 havuç rendeleyin, limon ve zeytinyağını ekleyin.
Kekik, nane, karabiber, severseniz pul biber ile tatlandırıp güzelce karıştırıp servis edebilirsiniz.

Ben aslında dereotu ve maydanoz da çok severim ama resmi çektiğim gün elimde olmadığı için kullanamadım.

Denerseniz hepinize afiyet olsun…

Figen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder